In baza
ORDONANŢEI Nr. 26 din 30 ianuarie 2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii cu modificarile si completarile ulterioare,
ART. 14
Dacă asociaţia, prin natura scopului sau obiectivelor propuse, urmează să desfăşoare activităţi pentru care, potrivit legii, sunt necesare autorizaţii administrative prealabile, aceste activităţi nu vor putea fi iniţiate, sub sancţiunea dizolvării pe cale judecătorească, decât după obţinerea autorizaţiilor respective.
asociatia solicita Ministerului de resort in a carei sfera urmeaza sa-si desfasoare activitatea, un aviz de functionare.
Pentru a obtine acest aviz
- ce acte sunt necesare pentru Minsterul Mediului, Invatamantului, Muncii, Turismului (original si/sau copie)-
- este suficienta adresa Ministerului sau este necesara indicarea departamentului la care se va trimite documentatia?
Nu uitati ca acum la inceputul lunii ianuarie, comitetul de conducere al asociatiei trebuie sa dea o hotarare de numire a unei comisii de inventariere din membrii ai asociatiei, e bine sa faca parte si contabila) si care sa faca inventarul la 31 decembrie 2011 si sa redacteze procesul verbal.