Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna ziua,
am infiintat o firma sunt asociat unic si administrator, nu am fff multe facturi in medie 20-30 de facturi pe luna, domeniu de activitate distributie de uleiuri auto.
eu am terminat master ASE-contabilitate si audit in institutiile bancare si financiare, am mai lucrat in programul SAGA si vreau sa stiu daca pot sa depun eu declaratiile la anaf, nu avem angajati.vreau sa imi fac si semnatura digitala ca sa le depun online.pt bilant si balanta am nevoie de un contabil autorizat?va multumesc!
mony23 Asociatul unic are dreptul sa se angajeze pe el insusi, administratorul de ce nu?
Firma neavand angajati de ce nu poate sa delege o alta persoan inputernicita sa semneze bilantul? Daca asociatul unic se angajeaza pe el insusi, administratorul se delega pe el insusi sa conduca contabilitatea si intocmeasca, semneze bilantul.
Plus ca pentu o cifra de afaceri de pana la 35 000 euro se aplica contabilitatea simplificata si poate semna bilantul un economist nu obligat un expert.
Semnare bilant
piciorusm
Am caliatea de expert contabil dar sotul meu are o societate comerciala.Daca ma angajez la firma lui cu norma de 1ora,pe functa de contabil sef, pot semna ... (vezi toată discuția)
Drept de semnatura
rusalim
Am o intrebare;m-am contrazis cu cineva pe tema dreptului de semnatura a b.v.si bilantului contabil.Daca am absolvit fac.de contabilitate si informatica de ... (vezi toată discuția)