avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 199 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... sint insarcinata si se termina CM individual
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

sint insarcinata si se termina CM individual

am contract de munca pe perioada determinata pana pe 14-10 2011.Problema mea este ca sunt insarcinata in 4,5luni si nu stiu daca mai pot beneficia de ajutorul banesc de la stat dupa ce nasc.ce ma sfatuiti sa fac? daca intru in somaj beneficiez dupa nastere de ajutor ? mai precizez ca acum sunt in concediu medical si am concediu pana pe data de 24-10-2011.firma poate sa intrerupa CM individual daca eu sunt in concediu medical?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:26, 5 Octombrie 2011
contractul individual de munca pe perioada determinata inceteaza de drept la data de 14.10.2011 chiar daca dumneavoastra aveti concediu medical care excede acelei perioade.

va sfatuiesc sa depuneti actele pentru somaj
1. In somaj fiind veti beneficia de concediu medical, concediu de maternitate si apoi de CCC pana la 2 ani.
2. Certificatele medicale le duceti la Agentia de Somaj care le calculeaza si le plateste.
3. Cererea pentru CCC o faceti catre Agentia de Somaj iar actele le depuneti la Primarie.
ajutorul de nastere s-a taiat din iunie 2010. daca intrebati de concediu de credtere copil , cel mai bine este sa intrati in somaj sau sa va reangajati urgent. trebuie sa aveti continuitate 12 luni ininte de nastere
av.antoanelageaman a scris:

ajutorul de nastere s-a taiat din iunie 2010. ....



Unde se afla reglementata aceasta prevedere la care va referiti ? .... :-/

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură