avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1386 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Restantele catre asociatie si ajutorul de incalzire
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Restantele catre asociatie si ajutorul de incalzire

DACA ai datorie la ASOCIATIE ti se aproba ajutorul de caldura.
ADMINISTRATORA mia spus ca nu mi se aproba dar eu mam certat cu ea atunci ce fac duc dosarul la primarie sa mil inregistreze ptr a mi se aproba ajutorul de caldura.CUM procedez
Multumesc @dinanami, si felicitari!!! Aceeasi idee intr-o exprimare mult mai profi. Problema vazuta exact de acolo de unde trebuie. Sic @Elga50... nu RADET aproba cererile, ci acestea merg la Asistenta Sociala, deoarece Primaria sustine ajutorul.
Eu n-am spus nicaieri ca RADET aproba cererile. Mai cititi o data tot topicul si poate va lamuriti.
Si nu pot spune asta pentru ca, spre stiinta dv. @Catalina Covaliu, sunt administrator de asociatie din 1999, timp in care am tot avut de-a face cu problema ajutoarelor pentru incalzire.

RADET sau orice alt furnizor face doar serviciul de intermediere si indrumare intre primarie si solicitant. RADET are un serviciu online care lamureste pe solicitanti, ceea ce primaria nu are. E vorba doar de colaborare intre acestea doua - primarie, RADET.
Ultima modificare: Vineri, 14 Octombrie 2011
elga50, moderator
Ce am uitat sa spun ieri, este ca, intr-adevar dispozitiile de aprobare/respingere a cererilor si dispozitiile ulterioare de modificare/sistare sunt aprobate de Primar.
Si inca un lucru important: Primariile/Directiile de Asistenta Sociala sunt obligate sa trimita solicitantilor aceste dispozitii. Prima dispozitie de aprobare/respingere trebuie transmisa solicitantilor pana pe 15 noiembrie. Dispozitiile sunt insa diferite. Unii emit o singura dispozitie pentru toate cererile si trimit doar o instiintare, altii emit dispozitie pe fiecare asociatie si trimit dispozitia la asociatii iar altii fac dispozitii individuale si trimit un exemplar la fiecare in parte. In felul asta solicitantii stiu din timp daca li s-a aprobat sau nu si pot afla care este motivul respingerii.
Totodata, Primariile/Directiile trebuie sa trimita administratorului un borderou in care sunt inclusi cei carora li s-a aprobat subventia si procentele in care se incadreaza. Deci, chiar daca cineva este in conflict cu administratorul si depune cererea personal va aparea pe borderou si se va aplica reducerea.

Repet ce am spus ieri. Anul acesta RADET-ul doar distribuie cererile catre asociatii, nu le mai colecteaza pentru a le aduce la Directie ca in anii trecuti (valabil pentru Bucuresti). Fiecare administrator trebuie sa le aduca la Directie si sa le predea pe baza de proces-verbal pe care este viza prin care administratorul certifica faptul ca numarul de persoane declarate de fiecare este corect (asta ca sa nu mai cerem copie dupa Cartea de imobil :D ). Viza de certificare poate fi pusa si pe fiecare cerere (depinde cum stabileste fiecare Primarie/Directie)
Ultima modificare: Vineri, 14 Octombrie 2011
dianami, utilizator
Cu scuzele de rigoare:"NU trebuie atasate niciun fel de documente justificative, dar trebuie sa le aiba pregatite pentru cazul ca va fi verificat, dar pentru o mai clara stiinta, cine doreste amanunte suplimentare sa intre pe site-ul RADET, acolo e un chat online si sa puna intrebarile la care doreste raspuns, cat mai concis si la obiect si sa astepte putin pana va primi raspuns intrucat camerele sunt foarte aglomerate si merge destul de greu comunicarea". .. dar asta ati sustinut, eu aici bateam doamna... si am citit foarte bine topicul... si m-am prins ca sunteti administrator"a"... se simte in atitudine:foottap:.


Pai bateati, dar nu reiese ca am spus ca RADET aproba cererile, asa cum ziceati ca am spus.

Am indrumat solicitantii de ajutor pentru caldura la RADET pentru ca el, RADET, colaboreaza in tara, acolo unde exista el ca furnizor de agent termic cu primariile. Aceste primarii au comunicat RADET ce acte trebuie sau nu trebuie atasate pentru fiecare in parte. De ce la RADET? Pentru ca acest furnizor are o linie telefonica si una de chat cu clientii, primariile - unele dintre ele - nu au si pentru ca RADET este locul, cu cateva exceptii, unde se depun cererile.
Deci e vorba doar de o colaborare bazata pe informatie intre ele, iar solicitantii isi pot lua aceste informatii de care au nevoie de acolo unde acest lucru este mai accesibil, in loc sa se duca la primarie unde in aceasta perioada nu ai loc sa arunci un ac.;)

Ultima modificare: Vineri, 14 Octombrie 2011
elga50, moderator

Alte discuții în legătură

Ajutoare de caldura scazute in registrul de casa! migaste migaste am preluat administratia unui bloc si, ulterior preluarii, am constatat ca fostul administrator a scazut ajutoarele de caldura (bonul de casa eliberat de RADET ... (vezi toată discuția)
Debransare toamna-iarna vsu vsu Buna ziua! La noi in bloc a aparut o situatie interesanta. 3 vecini s-au gindit ca vor sa monteze centrala termica si sa se debranseze de la RADET. Au ... (vezi toată discuția)
Penalizari caldura adelinbr adelinbr buna ziua.ma confrunt cu o problema destul de grava.pe perioada verii au venit penalizari la caldura de 400-500 de lei, eu beneficiind de compensare la caldura ... (vezi toată discuția)