avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 572 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate TEORIA SI PRACTICA CONTRACTULUI DE AGENTIE
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

TEORIA SI PRACTICA CONTRACTULUI DE AGENTIE

Good evening,people! Cu ceva zile in urma cautam pe net informatii referitoare la Contractul de Agentie, astfel ,prin serch-urile mele am dat de Avocatnet.ro.....M-am inregistrat si am descoperit " o gramada de chestii" utile pt. orice persoana, fie ea fizica sau juridica.....
Va scriu in speranta ca voi primi si eu un oarecare ajutor din partea dvs. in ceea ce ma priveste. Consider ca pt. a ma putea ajuta ,ar trebui sa va dau cat mai multe detalii despre mine si ajutorul pe care l-as putea primi din partea dvs.:D

Am sa incep: Sunt studenta, iar una din materiile predate la universitate se numeste:DREPT COMERCIAL......Mi se pare o materie destul de interesanta si frumoasa.....Insa, un mic obstacol mi-a aparut in cale:(= un referat.....In fine, nu este tocmai un obstacol, dar pt. o mai buna aprofundare a materiei va trebui sa-l fac....
Tema referatului este: TEORIA SI PRACTICA CONTRACTULUI DE AGENTIE.

Cu amabilitate, va rog sa ma ajutati cu sfaturi in ceea ce priveste realizarea referatului, cum ar fi: la ce anume se refera, mai exact, tema referatului, unde as putea gasi informatiile utile realizarii acestui referat, care ar fi materialele necesare ,aici ma refer la carti, pt ca stiu ca de-alungul timpului au intervenit ceva schimbari ( spre exemplu: stiu ca NCC a fost modificat recent)?
Ce anume ar trebui sa scriu referitor la practica/teoria Contractului de Agentie?
Astept sugestiile si informatiile dvs....

Multumesc anticipat! O seara placuta in continuare!
Cel mai recent răspuns: TinkerbellAlex , utilizator 20:33, 15 Noiembrie 2011
In prezent,contractul de agentie este reglementat de art. 2072-2102 din Noul Cod Civil.

Aici gasiti NCC:
www.avocatnet.ro/UserFiles/a...