avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Restrangere de activitate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Restrangere de activitate

Sunt profesor de matematica si anul trecut la scoala unde predau, fiind doar 8 clase (32 de ore), pentru stabilirea profesorului cu norma intreaga s-a facut evaluare prin punctaj. Eu am castigat, iar colegul meu a fost incadrat cu 12 ore, restul catedrei fiindu-i completat cu ore de alta specialitate la nivelul scolii (pe care nu este calificat). Scoala este in mediul rural iar el a preferat acest lucru pentru a ramane titularul scolii. In acest an mai dispar doua clase.
Intrebarea mea este: se mai face evaluarea dosarelor noastre sau el intra automat in restrangere de activitate?

Cel mai recent răspuns: arhontele , utilizator 19:21, 10 Decembrie 2011
Depinde in principal de 'obiceiul "judetului respectiv:
1. Sunt judete in care cel cu completare de norma era vizat primul de restrangere...dar era vorba de completare de norma in alta scoala .
2.Ratiunea legii inv. este ca un cadru didactic sa fie titular intr-o singura unitate de invatamant si pe o singura specialitate;in metodologia de mobilitate ce am spus eu apare sub forma pricipiului"mentinerea continuitatii de predare la aceleasi clase"...sa incerc un exemplu ipotetic...un cadru are 5A,6A,7A,8A,iar altul 6B,7B,8B+completare cu alte ore...in anul urmator cadrul 1 are deja 12 ore(5A+6A+7A),in timp ce cadrul 2 are 8 ore(6B+7B)... .Ce post trebuie sa fie mentinut fara nicio evaluare/departajare? Postul cadrului didactic nr.1 pentru ca in acest fel ar fi afectata continuitataea de predare la celeasi clase de elevi intr-o masura mai mare,In plus,oricat ar invoca cadrul nr. 2 ca vrea orele claselor care urmeaza sa"intre intr -a 5 a" 8+8= 16 ,asadar tot nu-i iese postul!.in plus 8+12 ore ale cadrului nr. 1= un post!