Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Concret de ce anume trebuie sa fie insotit bilantul?
ca sa folosesti semnatura electronica , cine trebuie sa o detina, contabilul sau societatea care depune bilantul?
buna seara,
eu am scanat si am depus on-line atat balanta cat si copie CUI pe langa cele mentionate mai sus,:thumbup:
nu asa depuneam si inainte la ghiseu ,fara arhivare ?
si totul a fost :ok:
Bilant on line
George Moraru
Am inteles ca se pot depune bilanturi on-line cu semnatura digitala. Dar notele si alte declaratii se depun in format zip nu mai mare de 10 MB. A aflat cineva ... (vezi toată discuția)
Bilant 2011
ion g
pentru a transmite bilantul online trebuie scanat si bilantul sau numai anexele? daca numai anexele atunci nu avem semnatura la intocmit. in situatia in care ... (vezi toată discuția)
Declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat,timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.