avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri nerambursabile
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri nerambursabile

Buna ziua,
Sunt studenta si as dori sa imi deschid o scoala de pregatire a elevilor ce vor sa urmeze facultati de arhitectura,desen,proiectare.Se pot obtine fonduri nerambursabile in acest domeniu?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 12:53, 1 Mai 2012
parca stiu ca exista,i se spune proiect POSDRU.
Puteti infiinta un ONG singura sau in asociere.Dvs va doriti o scoala privata?sau un gen de scoala populara de arta?Doriti sa dati diplome recunoscute CNFPA pentru cursurile sustinute?Care este grupul tinta?Este vorba de voluntariat in sustinerea celor fara posibilitati pentru a continua educarea in diverse domenii expuse de dvs?
Pentru ce anume aveti nevoie de fonduri?
Expunerea dvs este generala.
Date concrete se pot oferi doar daca stiti cu exactitate ce doriti, care este forma de organizare cine sunt lectorii(nu cred ca va puteti implica singura )
Pentru un bun inceput va recomand sa cititi si sa urmati pasii:
[ link extern ] -/
Ultima modificare: Marți, 1 Mai 2012
Daniela Bolog, Consultant credite si finantari

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dubla finantare bursa posdru, bursa de studiu danielw danielw Bună ziua, Masteratul la care m-am înscris face parte din sistemul integrat de programe de masterat - PROMISE\" - POSDRU/86/1.2/S/61810, proiect selectat ... (vezi toată discuția)
Cursuri pentru copii si elevi storm007 storm007 Buna ziua, Am un pfa avand ca obiect principal: Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul in domeniul IT si ... (vezi toată discuția)