avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1516 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... accident cu masina imprumutata
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

accident cu masina imprumutata

buna ziua! am si eu o problema. lucrez ca agent de paza, iar intro zi in timpul serviciului de paza am fost trimis de seful meu de tura cu masina lui (prop personala) sa o aduc dintrun oras vecin deoarece sa defectat. cu acordul lui sau mai bn zis la cererea lui am plecat din timpul serviciului sa aduc masina. in timp ce conduceam am efectuat o depasire neregulamentara in sensul ca am depasit pe linie continua coloana de 3 masini, cand am ajuns in dreptul celei de a doua masini ultima masina de depasit a virat la stanga, am evitat cat sa putut dar am intrat in coliziune cu aceasta masina. precizez ca masina era de scoala de soferi si era in timpul instruirii. acum am decis sa facem impacare amiabila, in sensul ca eu am dat asigurarea avand vina mai mare. acum proprietarul autoturismului pe care l-am condus ma acuza ca de ce am dat asigurarea. si ar mai fi o problema, eu iam zis ca am sa ii repar masina in 2 zile, si el nu e multumit ca nu imi permit sa o fac la service, dar avaria este usoara, in valoare de mai putin de 600 de lei. deci va rog spunetimi cum sa procedez sa ii multumesc pe amandoi. va multumesc
Cel mai recent răspuns: Ciprian Dinu , Avocat 09:21, 17 Septembrie 2012
Faptul ca ati dat asigurarea RCA celuilalt sofer nu va poate fi reprosat, deoarece acest lucru este obligatoriu. In caz contrar, celalalt sofer putea merge la politie sa declare accidentul si refuzul dumnavoastra, urmand sa fiti amendat contraventional.