avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Declaratie notariala ca un parinte nu realizeaza ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Declaratie notariala ca un parinte nu realizeaza venituri(Urgent un raspuns,va rog!)

As mai avea nevoie de o declaratie notariala in care sa specifice mama mea ca nu realizeaza venituri pentru bursa sociala,deoarece nu am nici un venit etc.

Ea momentan este in italia si lucreaza cu acte( nu lucreaza la negru),ar fi o infractiune daca da aceasta declaratie?
Se pot verifica aceste declaratii din romania in italia unde lucreaza ea?

Le verifica cineva?
Sunt student Poli in Timisoara anul I.

STIMA
Cel mai recent răspuns: N_&_K_43 , utilizator 19:51, 12 Octombrie 2012
E un fals in declaratii, se pedepseste.
Dvs intrebati daca va fi prinsa.. e ca oricare infractiune, fiecare o comite pe raspunderea lui, exista riscul de a fi prinsa. Daca va fi sau nu, nu stie nimeni.
Daca va paraste cineva, unitatea unde va foloseste declaratie va depune plangere penala, se fac cercetari si ramane sa se stabileasca vinovatia sau nevinovatia mamei
daca mama dumneavoastra ar da aceasta declaratie ar insemna ca s-ar face vinovata de fals in declaratii, infractiune care se pedepseste conform codului penal

''Art. 292 Codul Penal
Falsul în declaraţii
Declararea necorespunzătoare adevărului, făcută unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se referă art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcută serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.''