avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 369 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... viitoare mamica, in prezent studenta si angajata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

viitoare mamica, in prezent studenta si angajata

buna seara. sunt studenta, angajata si viitoare mamica. sunt angajata cu carte de munca de un an jumate si studenta in an terminal. la prima nastere se acorda un ajutor financiar in valoare de 40 milioane vechi? exista facilitati privind viata de student ca viitoare mamica?

va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:49, 1 Februarie 2009
Pentru fiecare dintre copiii in varsta de pana la 2 ani, respectiv 3 ani in cazul copilului cu handicap, se acorda alocatia de stat in cuantum de 200 lei, alocatia de stat fiind un drept al fiecarui copil. In cazul indeplinirii conditiilor de acordare a indemnizatiei pentru cresterea copilului, familia va beneficia de o singura indemnizatie in cuantum de 600 lei sau 85% din media veniturilor realizate pe ultimele 12 luni, dar nu mai mult de 4.000 lei. Potrivit contractului colectiv de munca aveti dreptul la nastere la inca un salariu.... si cam atit.
am inteles multumesc dar din prisma studentiei, am facilitati?
Nu prea aveti alte avantaje, datorita faptului ca sunteti studenta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil giulia07 giulia07 Buna ziua! As dori sa aflu de ce vechime in munca(sau ce perioada lucrata) are nevoie o viitoare mamica pentru a beneficia de acea indemnizatie pentru ... (vezi toată discuția)
Calcul indemnizatie copil Bogdan2009 Bogdan2009 Buna ziua, Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un calcul: Cat va lua indemnizatie o mamica care va naste pe 6 august 2009 care are urmatoarele ... (vezi toată discuția)