avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 373 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Inselatorie in comertul pe internet
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Inselatorie in comertul pe internet

Buna ziua ! Am comandat un ceas de pe un site care se ocupa cu oferte de produse,Comanda nr. 578011 din data 2012-12-20.Am platit si am luat legatura cu furnizorul la tel.I-am rugat sa -mi livreze produsul dupa data de 27.12.2012,caci paraseam localitatea si ma intorceam dupa 27.12(lcuiesc singur si nu avea cine sa preia pachetul).Am sunat apoi pe data de 28.12.2012 la acelasi numar de tel. si mi s-a spus ca pachetul cu comanda mea va fi dat unui curier in cca. 10 min.,urmand ca acesta sa-mi aduca coletul pe data de 31.12.2012(luni),caci nu lucreaza in weeck-end(29.12 si 30.12).Pachetul cu comanda mea nu a ajuns la mine luni 31.12.2012 si nici pana acum.In contul meu de pe site-ul de pe care am comandat, apare ca,comanda a fost platita si livrata,dar nu a ajuns la mine.Am sunat la acelasi nr. de tel luni 31.12.2012 sa vad de ce nu ajunge produsul comandat la mine asa cum se angajasera,dar nu mi-a raspuns nimeni,desi au spus ca imi va livrat in acea zi.Ce se intampla oare?Vanzatorul nu e de incredere,e neserios,ori cei de la site-ul de unde am cimandat? Am pierdut banii?am fost victima unei escrocherii,ce se intampla ?Foarte grav este faptul ca produsul comandat era un cadou pe care nu l-am mai putut face la timp(extrem de important),ceea ce ma deranjeaza foarte tare,era foarte important.Mi-a cauzat prejudicii morale importante,pe langa cele materiale.Cu ce fel de curieri se lucreaza acolo,caci am vazut ca unele societati de curierat au lucrat in acest weeck-end,era si o situatie speciala caci urma revelionul si zile libere,trebuia sa lucreze?Si apoi o alta intrebare,de ce nu a existat si posibilitatea de a fi trimis prin posta?Nu exista aceasta optiune,caci as fi optat pentru ea,era mai sigur.Cam multe intrebari,ceea ce inseamna ca treburile nu merg deloc bine,ori merg bine pentru unii care castiga si rau pentru altii care sunt prejudiciati. Imi puteti spune ce se intampla,neseriozitate ori furt?Oricum ar fi,nu voi lasa lucrurile asa,caci am fost foarte afectat,jignit chiar.
Am facut o sesizare celor care se ocupa cu administrarea site-ului care a promovat si mi-a recomandat prin email produsul.Am primit un raspus din partea lor,cum ca ei au retransmis reclamatia mea catre furnizor si cu asta au scapat,zic ei,de raspundere.Cred ca cei de pe site-ul care a facut oferta sunt la fel de raspunzatori ca si furnizorul,caci au o colaborare,in fond eu am fost anuntat de ei despre produs.Am sunat si in urmatoarele trei zile lucratoare(incepand cu 03.12.) la numarul de tel. al furnizorului si acesta nu poate fi contactat.
Cred ca exista legi in ceea ce priveste comertul online.
Ce as putea face,ca sa pot intra in posesia produsului comandat ?

Cu stima,
V.G.
Ultima modificare: Duminică, 6 Ianuarie 2013
virgil64, utilizator
Cel mai recent răspuns: virgil64 , utilizator 11:59, 18 Ianuarie 2013
Sunati la compania de unde ati facut comanda si solicitati sa va dea numele curierului si nr awb-ului care atesta trimiterea coletului! Apoi sunati la firma de curierat, dati-le nr awb-ului si vedeti in ce stadiu este comanda!
Am sunat si in urmatoarele trei zile lucratoare(incepand cu 03.12.) la numarul de tel. al furnizorului si acesta nu mai poate fi contactat.Am vorbit cu ei de doua ori,ultima oara cand au zis ca predau produsul unui curier in 10 min.,dar acum nu mai raspund,au telefonul inchis.


Nu va ramane decat sa mergeti la Politie sa depuneti plangere pentru inselaciune cu doveziile pe care le aveti, care ar fi confirmarea comenzii de pe internet , confirmarea de plata in contul in care ati facut aceasta; orice docuemnt care atesteaza cumpararea si plata acestui ceas si eventual numele persoanei pe care ati platit.
Acolo o sa puteti afla si care sunt sansele sa va recuperati banii pe care i-ati platit.

Va multumesc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ma despagubeste furnizorul sau curierul BluBells BluBells Am facut comanda online de un produs (ramburs la curier), insa curierul, la un update de date de contact mi-a lipit AWBul pe un colet gresit (nicio legatura cu ... (vezi toată discuția)
Colet deteliorat de firma de curierat, cum imi pot recupera banii? Nyykk Nyykk Buna ziua, In data de 21.09.2015 am trimis prin anuntul postat pe siteul X, un colet. Cei de la curierat au pierdut AWB-ul coletului si au livrat din ... (vezi toată discuția)
Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)