Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
...daca aveti experienta si s-a acceptat nu contest!...dar poate trebuie tinut cont de instanta...la Cluj scrie clar pe just: "Vă rugăm ca pe adresele de e-mail, menţionate mai sus, să nu trimiteţi recursuri, întâmpinări sau alte acte pentru dosarele instanţei! pentru depunerea actelor vă rugăm să folosiţi registratura judecătoriei sau fax-ul!"...ideea este ca am incercat si n-a mers.
Si altfel spus, cum vei face dovada trimiterii ei daca nu ai nr. de inregistrare si nu va fi regasita la dosar?! (la fax primesti raspuns...pe mail nu-ti da nimeni replay sa-ti confirme..n-or merge cu printscreen :d)
P.S. Daca va permiteti sa riscati, anuntati-ne daca s-a acceptat...sunt curioasa!
Toate cele bune!
Se primesc astfel de cereri pe mail si se inregistreaza prin registratura a 2 zi. Ulterior se atasaza in dosarul cauzei, urmand ca judecatorul sa decida daca o admite sau nu.
Cel putin in Bucuresti.
Nu cred ca vor fi probleme daca trimiteti cererea de amanare cu ceva mai multe zile inaintea termenului (3-4 zile), nu chiar in ultima zi.
De altfel aceasta modalitate de comunicare este prevazuta si de noul cod de procedura civila.
Problema e referitoare la dovada depunerii acestei cereri.
Ce se întâmplă dacă la termenul de judecată instanța nu are cererea la dosar? Cum dovediți că ați trimis-o?
din propria mea experiență : am folosit chiar și acest mod de lucru (prin e-mail) la Tribunalul București.A fost acceptat (printat, înregistrat și pus la dosar de către instanță).