Societatea la care lucrez in calitate de agent vanzari desfasoara activitatea de colectare uleiuri uzate incepand cu anul 2013.
In cadrul etapei de contractare potentialii clienti vin cu diverse cereri, unele nu tocmai ortodoxe, pentru a incheia un contract de prestari servicii cu noi.
As dori sa aflu mai multe si despre documentatia necesara pentru a adauga la autorizatia de mediu si alte deseuri decat cele pe care suntem autorizati sa le colectam in prezent.
Va rog, daca aveti mai multe detalii legate de acest tip de activitate ajutati-ma.
V-am intrebat pentru ca eram sigur ca platiti pentru uleiul uzat ceea ce constituie o greseala destul de mare. Societatile de colectare/recilare pot colecta uleiul uzat doar cu titlu gratuit daca nu sunt si antrepozite fiscale in acelasi timp. Altfel uleiul devine un produs accizabil iar mai devreme sau mai tarziu veti avea control de la vama care v-a descoperi ca ati facut comert cu produse accizabile fara sa declarati si sa platiti nimic.
Definete-mi te rog termenul de antrepozit fiscal....eu sunt agent de vanzari si trebuie sa ma ocup si de relatia cu mediu si raportarile necesare privind gestiunea deseurilor....sunt nou in acest domeniu....ma poti ajuta cu mai multe detalii????
Nu are rost sa-ti bati capul cu antrepozite fiscale pt. ca firma la care lucrezi nu detine cu siguranta un antrepozit fiscal si nici nu cred ca va detine, deoarece conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti sunt foarte restrictive (Ex.: capital social 500.000 lei, garantie imensa.. etc). In principiu, ca sa nu ai probleme sau sa le creezi probleme celor care-ti vind uleiul (ei trebuie sa plateasca accizele) colecteaza uleiul cu titlu gratuit si vinde-l doar societatilor care detin un antrepozit fiscal - nu sunt multe dar trebuie sa verifici ca atrepozitul sa fie constituit pe tipul de ulei pe care-l detii (mineral, vegetal, etc.) Daca identifici un client cu cantitati mari de ulei care vrea bani, lucreaza pe comision in numele atrepozitarului - asta e practica in acest domeniu. Daca ai ceva concret ma poti contacta.
In rest raportarile obisnuite: cele lunare prevazute in autorizatia de mediu, raportare semestriala privind evidenta gestiunii uleiurilor uzate, formulare de transport deseuri periculoase: anexa 1, anexa 2 dupa caz atat la colectare cat si la livrare, declaratie privind livrarea uleiurilor uzate, evidenta deseurilor generate cu raportare anuala, raportari cu scop statistic la cererea autoritatilor, inscriptionarea corspunzatoare a recipientelor de stocare a uleiurilor.
Nu stiu pe ce-si ia banii responsabilul de mediu de trebuie dvs. sa faceti toate acestea. El cu ce se ocupa?
Astazi am primit in sfarsit o mana de ajutor in sensul ca mi-a trimis si mie un excel pt gestiunea deseurilor. Eu aveam deja unul facut, o sa le combin pentru a rezulta o gestiune cat mai corecta si mai transparenta.Tot astazi mi-a spus ca imi va trimite excat formularul care trebuie completat si trimis la mediu, precum si adresa de e-mail.
Cat despre partea cu plate....avem un parteneriat cu un antrepozit fiscal, noi colectam uleiul si il predam mai departe pentru eliminare catre acest antrepozit.Problema mea este ca am deja incheiate 22 de contracte, unele dintre ele avend deja o anexa prin care este stabilit pretul pe care il oferim.....cum as putea sa revin asupra lor astfel incat sa nu pierd clienti? Ce modalitate concreta de efectuare a platii in schimbul uleiurilor uzate imi sugerati?
Ajutor
viogaf srl
va rog frumos imi precizati si mie daca deschid un punct de lucru cu obiect de activitate pentru servicii de vulcanizare, echilibrare, schimb ulei si vanzare ... (vezi toată discuția)