avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 665 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Se plateste spitalizarea la accidente rutiere?
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Se plateste spitalizarea la accidente rutiere?

buna ziua in data de 21.01.2013 am suferit un accident rutier ,nu a fost din vina mea eu sunt asigurat medical ,cei de la spital au venit cu un formular si am precizat ca nu doresc sa platesc spitalizarea .Este vorba de 30 de zile de spitalizare si conform legii 95/2006 art.313 alin.1 trebuie platita de mine spitalizarea?multumesc frumos
Cel mai recent răspuns: Laszlo Bicsak , Alte profesii 22:28, 23 Iunie 2014
Multumesc pentru raspuns.Totusi as mai avea o nelamurire.Daca(spun daca pentru ca vecinul meu nu stie exact ce scrie in procesul verbal scris in urma accidentului)este considerata vinovata fetita atunci trebuie sa plateasaca cheltuielile de spitalizare?Accidentul s-a produs in felul urmator:fetita nu s-a asigurat si a iesit brusc in fata masinei.In zona respectiva a drumului national este o scoala care este semnalizata prin indicatoarele"Atentie Copii" si "Limitare de viteza 40 km/h.Desi notificarea de la Spital a sosit in urma cu 3 zile,reprezentantii spitalului il ameninta cu trimitrea in judecata pe vecin.Nu inteleg cum,caci notificarea de la spital a sosit si a fost scrisa pe numele fetitei.Soferul cu care initial s-a convenit verbal a se plati cheltuielele de spitalizare in parti egale nici macar nu mai raspunde la telefon.Ce ma sfatuiti sa faca vecinul meu?
In cazul in care fetita se face vinovata, din pacate parintii trebuie sa plateasca spitalizarea. Vinovatia o puteti afla din rezolutia parchetului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură