avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sunt major dar student, mama ma poate da afara din ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sunt major dar student, mama ma poate da afara din casa ?

daca am 25 ani, sunt la facultate anul 1 (m-am inscris acum), si adresa din buletin este cea unde locuiesc in prezent.. ma poate da mama afara din casa ? stiam ca exista art.305 cod penal si art86 cod familiei plus alte articole probabil... dar ma gandesc ca nu ma poate da afara din casa atat timp cat in buletinul meu am domiciliul cu mama in casa. Mama este proprietara casei. Si daca sa zicem ca ma da in judecata sa ma dea afara din casa ..pe timpul judecatii cred ca tot la ea stau pana se pronunta sentinta adica o groaza de timp ca se poate amana procesul f mult timp. pe scurt ma poate da afara din casa INSTANT fara sa existe proces sau ceva ? Multumesc . As vrea sa imi spuneti si cateva articole.
Cel mai recent răspuns: e4c5 , utilizator 06:55, 11 Martie 2013