avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 519 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sunt major dar student, mama ma poate da afara din ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sunt major dar student, mama ma poate da afara din casa ?

daca am 25 ani, sunt la facultate anul 1 (m-am inscris acum), si adresa din buletin este cea unde locuiesc in prezent.. ma poate da mama afara din casa ? stiam ca exista art.305 cod penal si art86 cod familiei plus alte articole probabil... dar ma gandesc ca nu ma poate da afara din casa atat timp cat in buletinul meu am domiciliul cu mama in casa. Mama este proprietara casei. Si daca sa zicem ca ma da in judecata sa ma dea afara din casa ..pe timpul judecatii cred ca tot la ea stau pana se pronunta sentinta adica o groaza de timp ca se poate amana procesul f mult timp. pe scurt ma poate da afara din casa INSTANT fara sa existe proces sau ceva ? Multumesc . As vrea sa imi spuneti si cateva articole.
Cel mai recent răspuns: e4c5 , utilizator 06:55, 11 Martie 2013
Stimate doamne, stimati domni, nu-i judecati aspru pe tinerii de azi ! Studentului i-ati explicat statutul lui de ,,tolerat", dar de aici si pana la a-i sari la jugulara.... @darkstellar Ai dreptate, in urma cu ceva ani asa era : am terminat facultatea, am primit un loc de munca si intr-un an si un ap. cu doua camere. La 25 de ani aveam cam 3000 de lei venit lunar, un Ford Capri (ramas de la o ruda) si o locuinta. La 32 de ani am platit locuinta cu echivalentul a 2-3 salarii (era prin '94, n-am platit in primul val, cel din '90). Azi....
Ultima modificare: Luni, 11 Martie 2013
e4c5, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Crescut de altii decat parintii zmkalasnikov zmkalasnikov Buna sa incep cu inceputul, la varsta de 8 ani ai mei s-au despartit, iar mama fiind constransa si santajata de parintii tatalui meu,a renuntat la mn. Am fost ... (vezi toată discuția)