avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONTRACTUL DE MUNCA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONTRACTUL DE MUNCA

ANGAJATORUL a completat rubriciile cu pixul unde era goluri din cite am inteles ca contractele se redacteaza pe calculator la SALARIU angajatorul a scris 750 lei lucrez ca agent paza,apoi la alte elemente consecutive la rubrica a]sporuri... noaptea care nus muncii e completat dupa ce mia dat contractul de fata cu mine nu a completat aceasta rubrica e completat cu o alta pasta de pix in situatia asta ce se face noaptea se lucreaza in paza.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:32, 4 Iunie 2013
O ultima intrebare copii xerox anexsez la primirea celor 2 posturi nu sii la predare cind predau in situatia asta angajatorul imi va da banii inapoi si pe celalalt post.
Atasati copii xerox , atat dupa primire , cat si dupa predare ....
LUNA aprilie 176 ore lucrate din care 64 ore noapte, calculat zile libere 23,5 de angajator e corect cum calculat.
STRESUL la locul de munca conform carei legi ITM ea masuri in fata angajatorului.
PE timp de noapte un agent paza nu are voie sa ia in primire prin proces verbal 2 posturi si in buletinul al postului de prezenta semnez ptr un post si sint pontat ptr un singur post si la salariu iau acelasi banii.
POT recupera banii ptr celalalt post si daca societatea sia schimbat denumirea in proces e trecut x si denumirea noua e y se ia in considerare de ITM.
NU pot fi tras la raspundere de angajator ca dau copii xerox dupa procesele verbale si angajatorul ne putea sa semnam angajamente sa le respectam sa fim secreti in caz ca gresim pe timpul serv ne ia nota explicative.
DAR angajatorul raspunde ptr ca sunt stresat am 2 posturi raspundere inseamna stres.
art.175 C.mun.