Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am vandut acum 6-7 zile un telefon,replica de Samsung Galaxy S3(card,telefon+accesorii+cutie originala). Cumparatorul m-a sunat seara dupa ce l-a ridicat de la posta ca cica nu ii merge telefonul,i-am spus verifical sa fie sigur.
A doua zi m-a sunat de 2 ori pe la 10-12,nu am putut raspunde pentru ca eram la cursuri,apoi mi-a trimis un mesaj prin care m-a injurat de mama si amenintat ca ma prinde in oras la mine etc. Dupa 30 min am vauzt mesajul si i-am raspuns ca nu ii mai primesc telefonul inapoi indiferent daca s-a stricat la el in mana sau la posta.
Cei de la okazii mi-au trimis email in care mi-au specificat ca in 3 zile sa ii primesc coletul inapoi,altfel el va fi indreptatit sa depuna plangere la politie si sa fiu judecat pentru inselatorie,desi nu am facut nicio inselatorie.
Vreau sa stiu daca sunt obligat sa primesc telefonul stricat inapoi sau nu? Pentru ca in felul asta pierd niste bani deoarece habar n-am ce i-a putut face de l-a stricat si ii suport injuraturile , amenintarile lui.
Totusi am 57 de calificative pozitive 100% toate, nu ma ocup cu inselatorii etc!
Am hotărât,că să fie totul amiabil,si să nu mă tot car pe la vreo secţie de poliţie să dau declaraţii etc,să îi returnez 250 lei din 370 lei. Dar de curiozitate,dacă era să fiu nevoit să dau vreo declaratie,trebuia să merg la secţia de poliţie din oraşul unde este dansul? Sau o dădeam la mine în oraş si o transmiteau ei?