Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Zborul companiei aeriene a fost intarziat cu 2 ore. La destinatie pe aeroportul din o alta tara dar europeana, se anunta ca este o greva spontana a societatii de handling iar bagajele vor fi returnate dupa incetarea grevei. Se solicita inregistrarea ca bagaj pierdut in urma careia s-a primit si un numar de inregistrare. Intre timp greva a incetat, bagajul nu se gaseste, cu toate ca pasagerii altor companii aeriene au reusit sa primeasca bagajele. In urma contactelor atat telefonice cat si prin posta electronica cu compania de zbor , compania de handling din tara de destinatie ,aeroport de destinatie, aeroport de pe care am decolat ,am primit raspunsuri contradictorii si fara sens ocolindu-se un raspuns la obiect.
Care sunt pasii de urmat ,in situatia in care nu voi primi bagajul ?
A avut cineva o experienta asemanatoare si cum a-ti rezolvat problema?
Pe aeroport toti pasagerii au facut inregistrarea pierderii bagajelor prin intermediul a 2 pupitre. Au fost f.f. multi pasageri ...... de la fiecare zbor si se edita un numar de inregistrare.exista acel tichet dar nu apare bagajul . Achizitia biletului s-a facut on line pe pagina companiei aeriene romane.