Buna ziua!
Am o problema cu asiguratorul ASIROM.Pe scurt,am fost lovita in spatele masinii de catre o persoana, din vina ei.Asiguratorul(rca-ul persoanei vinovate) si-a dat acceptul de principiu.Masina a fost reparata,totul ok,pana la problema devizului de plata.Este in valoare de 5000 lei.Asiguratorul nu este de acord decat cu 4000.Problema a fost doar de inlocuire a unor piese din plastic,care au venit si gata vopsite(politica Honda).Cei de la service au luat piesele de la unicul importator pe Romania la niste preturi cu mult mai mari decat cele estimate de agentul Asirom ,dovada stand si chitantele pe care nu le-au aratat .Nu mai punem la socoteala si comisionul pe care orice firma care vrea profit trebuie sa si-l puna.Ce sa mai spun ?E ceva strigator la cer,nemaipunand la socoteala ca n-am nicio vina in accident.Daca n-o sa putem ajunge la un numitor comun cu agentul(oricum nu e o persoana cu care se poate purta o convorbire omeneasca),ce ma sfatuiti legal ca sa actionez?
Este,dar pentru cine ar putea avea o problema asemanatoare,e bine venit sfatul.La mine,din fericire,i-am lasat pe cei doi,asiguratorul si service-ul sa se inteleaga si mi-am vazut de treaba.
Multumesc pentru sfaturi!
Rca
jenicaprod
In cat timp, o societate de asigurari trebuie sa-ti dea un raspuns privind acceptul (ne acceptul) la plata daunelor rezultate in urma unui accident de ... (vezi toată discuția)
Dosar dauna !!
Graure Ionut
Buna ziua !! Am deschis un dosar de dauna la Asirom pitesti pe data de 14 Decembrie 2017..S a făcut constatarea, S a făcut devizul de către service S a ... (vezi toată discuția)