Eu lucrez intr-o institutie publica si nu sunt contabil si nu am nici un fel de studii in domeniu. Cu toate acestea, pentru simplul fapt ca intocmesc niste state de plata pe un suport electronic, sunt pusa sa fac si ordinele de plata. Chestia e ca nu semnez nicaieri de intocmirea,sau verificarea lor. Le prezint contabilului sef care le da mai departe serviciului contabilitate.Scrie undeva cui ii revine aceasta sarcina ? E normal ca orice salariat sa faca ordine de plata si din cand in cand sa mai fie pus sa le si inregistreze in registrul de evidenta ?
Eu luni de zile faceam rapoartele sefului meu, el le primea isi punea numele si le dadea mai departe cand m-am plictisit am inceput sa gresesc, sa vezi ce bobarnace-si lua din cauza mea :D apoi mi-a marit salariul si am luato de la capat, dar de data asta fara scuze :)
baietelul meu are peste 8 ani si inca mai crede in zana Maseluta:)
la modul serios vorbind- civilizat ar fi sa sesizati ca faceti munca altcuiva (daca asa este) si daca considerati ca sunteti nedreptatita sesizarile pot merge pe cale ierarhica
insa...dupa cum spuneti s-ar putea intampla ca cel care poate sa faca ordinul de plata sa poata opera si aplicatiile referitor la situatiile pe care le intocmiti...dumneavoastra ati putea tine contabilitatea? de ce intreb? posibil sa fie nevoie de o persoana in loc de doua (mediatati la asta)
sfatul meu ar fi sa va bucurati avand atributii...inseamna ca sunteti utila, inseamna ca e nevoie de d-voastra acolo...
Fisa postului
elenadragan
Lucrez intr-o institutie publica, sunt contabil cu studii medii iar fisa postului este mai incarcata decat ce a contabilului sef , nu mai spun ca in cadrul ... (vezi toată discuția)