avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 217 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... SRL, PFA, AF pentru studenti
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

SRL, PFA, AF pentru studenti

Buna ziua.Sunt studenta,incep anul 2 acum in octombrie,am sub 30 de ani si doresc sa infiintez o firma,af sau pfa cu ajutorul careia,atat eu cat si sotul meu care nu este student,sa avem permisiunea sa comercializam legume fructe la piata. Aparent as fi calificata pentru a infiinta aceasta firma,insa as dori sa stiu ce cale ar fi mai avantajoasa,intrucat doar sotul va sta la vanzare,dar si din punct de vedere al taxelor ce trebuie platite atat la infiintare cat si dupa ce demaram activitatea(ex.pensie,impozite etc.)Mentionez ca urmez facultatea de economia comertului serviciilor si turismului,ca carei obiect consider ca este si comercializarea de produse,intrucat nu cred ca mai am nevoie de altfel de atestat.Va multumesc si sper ca m-am facut inteleasa.
Cel mai recent răspuns: ContSters22713 , utilizator 08:03, 14 August 2013
A.F. ar fi varianta optima in care ati putea lucra amandoi fara a fi necesar contract de munca , si cheltuielile de infiintare sunt minime . Ar putea fi si Intreprindere individiala daca prevedeti ca veti avea angajati .

si cheltuielile dupa infiintare?adica taxele pe care trebuie sa le paltim cam la cat ar ajunge?