avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Anulare raport Licitatie
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Anulare raport Licitatie

Va rugam a ne prezenta un punct de vedere in privinta desfasurarii unei licitatii.
Autoritatea Contractanta organizeaza o licitatie deschisa, avand drept criteriu de atribuire pretul cel mai scazut, cu finalizare electronica.

Dupa anuntarea castigatorului un operator economic a depus contestatie la CNSC.

• În cadrul motivării, Consiliul, în calitatea sa de organism de remediere, obliga autoritatea contractantă să elaboreze un addendum la procesul verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor, care să reflecte prin conţinutul său, care este adevăratul operator economic care a depus ofertă în cadrul procedurii de atribuire şi care este reprezentantul legal al acestuia, cu respectarea dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice, precum şi în domeniul concurenţial; să comunice ofertantului documentul în cauză, în conformitate cu dispoziţiile art. 33 alin. (4) teza 2 din HG nr. 925/2006.
• Având în vedere motivele expuse anterior, Consiliul , în baza dispoziţiilor art. 278 alin. (2) si (4) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, va admite contestaţia formulată de OPERATORUL ECONOMIC, în contradictoriu cu autoritatea contractantă;

• Pe cale de consecinţă, va obliga autoritatea contractantă la anularea raportului procedurii de atribuire nr. ..........şi a actelor subsecvente acestuia, inclusiv a adresei de comunicare a rezultatului procedurii nr. ............., precum şi remedierea procesului verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor nr. ...............şi reevaluarea ofertelor, conform celor precizate în motivare, cu desemnarea ofertei câştigătoare în baza dispoziţiilor art. 82 alin. (1) din HG nr. 925/2006 coroborat cu art. 200 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
• În baza dispoziţiilor art. 278 alin. (6) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, va dispune continuarea procedurii, după aplicarea măsurilor dispuse, în termen de 10 zile de la comunicarea prezentei decizii.

Va rugam a ne preciza daca Autoritatea Contractanta mai este obligata sa reia licitatia electronica.
Cel mai recent răspuns: vlad nicolae , moderator 15:17, 4 Octombrie 2013
Din moment ce s-a dispus remedierea prin modificarea numelui ofertantului si reevaluarea ofertelor, se reia si licitatia electronica, cu ofertele declarate admisibile in urma noii evaluari. Solicitati SEAP cu adresa motivata sa anuleze licitatia electronica efectuata si sa va permita reluarea ei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contractele de prestarii servicii in institutile publice? Rapeanu  Mihaela Gianina Rapeanu Mihaela Gianina Contractele de prestarii servicii se fac pe baza de oferta si licitatie conform carei legi si articol. (vezi toată discuția)
Obligativitatea achizitionarii caietului de sarcini ankalaura85 ankalaura85 Buna ziua! Cunosteti cumva vreo reglementare legala prin care un participant la o licitatie este obligat sa cumpere de la autoritatea contractanta caietul de ... (vezi toată discuția)
Retinere garantie participare la licitatie steef steef Am participat la o licitatie deschisa si am constituit garantia de participare la licitatie. Am contestat ulterior la CNSC raportul comisiei de evaluare a ... (vezi toată discuția)