avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 669 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Discutie aprinsa
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Discutie aprinsa

Lucrez ca sef coloana la o societate publica de transport in comun, sunt si lider de sindicat la sectia unde lucrez, Intr- o dimineata la sedinta de operativa, directorul tehnic a spus ca ,,toti soferii suntprosti....." eu i-am cerut explicatii pentru cele mentionate, iar discutia a fost mai aprinsa. In urma celor intamplate directorul a facut o informare precum ca eu am avut o atitudine ireverentioasa fata de dumnealui. In urma informarii am fost sanctionat cu 10% pe o luna.
Mentionez ca nu i-am adus injurii, doar am avut o discutie mai aprinsa (barbateasca). Fiind lider de sindicat trebuia sa apar acei oameni pe care dumnealui i-a facut PROSTI.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:19, 16 Noiembrie 2013
1. Sub sanctiunea nulitatii absolute, nicio masura, cu exceptia avertismentului, nu poate fi dispusa mai inainte de efectuarea unei cercetari disciplinare prealabile.

2. Decizia de sanctionare poate fi contestata de salariat la instantele judecatoresti competente in termen de 30 de zile calendaristice de la data comunicarii.
Competenta apartine Tribunalului in raza caruia aveti domiciliul sau locul de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisie apostolciprian apostolciprian Buna ziua, Sunt Ciprian si as vrea sa va spun ce am patit si daca ma puteti ajuta: -sunt Director de magazin(un lant de magazine) in Drobeta -am inceput ... (vezi toată discuția)
Cine poate face parte din comisia de cercetare disciplinara a ... cyan cyan Cine poate face parte din comisia de cercetare disciplinara a salariatilor? Este legal ca din comisia de cercetare disciplinara sa faca parte seful direct ... (vezi toată discuția)