Lucrez la o firma de distributie uleiuri. Am dat de o problema zilele acestea si vreau un ajutor.
AM livrat si facturat marfa unei firme acum 1 luna de zile, factura a fost stampilata si semnata de catre acesta...acum dupa ce firma unde lucrez a sunat la firma lor, acestia de la firma sustin ca nu au aceea factura si ca nu au primit aceea marfa, desi noi avem factura stampilata si smenata de primire.Precizez ca nu avem contract de prestari servicii semnat cu acestia - factura a fost emisa cu termen de plata de 30 zile...Ce sa fac ? cum procedez? ce poate sa mi se intample mie?
Cred ca nu e totul pierdut, dar trebuie sa fiti ajutat de departamentul contabilitate de la dvs., in sensul ca vor trebui facute niste hartii oficiale. De exemplu, eu i-as atentiona in scris , catre conducerea firmei, cu copie clara dupa factura dvs., unde se vede semnatura angajatului si stampila firmei, ca in data de .... s-a primit marfa corespunzator facturii, etc......si ca rugati sa va raspunda in scris, in termen de ... zile cand vor face plata. In caz contrar, ii veti actiona in instanta, bineinteles, respectand procedura medierii. Mai mult, sunt sigura ca marfa lasata de dvs. a intrat in gestiunea firmei pe baza de NIR, deci daca i-ati ameninta ca trimiteti un control de la Garda sa verifice documentele din ziua respectiva, probabil ar gasi NIR-urile si nu cred ca le-ar conveni asta...
Succes!