@elga50
Eu va inteleg punctul de vedere, insa tind sa cred ca e bine ca pe acest forum sa dicutam mai intai in spiritul legalitatii, si nu al unor situatii particulare care sunt pe langa lege.
De acord cu faptul ca daca toate partile din problema s-au inteles, procedati cum vreti. Daca la mine in asociatie un binefacator este de acord sa plateasca cotele de intretinere ale unui alt proprietar sau ala tututor proprietarilor, si sunt de acord cu acest lucru, atunci sunt liberi s-o faca. DAR asta nu inseamna ca luand in cosiderare cazul meu particular, sa vin sa dau sfaturi pe forum altor utilizatori, cum ca asa ar fi modul corect in care sa functoneze o societate.
Va dati seama ca acest forum sunt fel fel de persoane, multe din ele care nu cunosc toate legile (ca de aia intra aici sa se lamureasca), si citesc ce spunem noi, mai ales opiniilor unor utilizatori cum mai mult credit cum sunteti dvs. Apoi se vor duce si vor bate cu pumnul in piept in asociatia ca trebuie facut asa sau asa pentru ca s-au informat pe un
forum de avocati unde
specialistii spun asa. Cand in realitate specialistii spun prostii.
Inteleg perfect ca aici este un forum, unde fiecare este liber sa-si exprime opinia, iar mesajele postate aici nu reprezinta un punct de vedere acreditat si deci nu trebuie luate ca atare, insa chiar si asa, ar trebui ca sa avem intotdeauna grija ca acestea sa nu faca mai mult rau decat bine.
Deci sunt reguli acceptate de toti, iar legea nu ne interzice sa avem regulamente interne de repartizare a cheltuielilor, respectand totusi criteriul de baza din HG 1588/2007.
Observ totusi ca nu mi-ati raspuns inca la intrebare mea, referitoare la cum incadrati acele cheltuieli in HG pe care o mentionati. Cum se incadreaza regulamentrul de repartizare a cheltuielilor cu geamul spart, pe care il aplicati in asociatia dvs. Puneti-va in postura unui judecator care trebuie sa decida problema aceasta. Dvs cum va motivati decizia?
Absolut orice cheltuiala posibila se incadreaza in una din cele 6 categorii enumerate in art 47.