Acordul asociatiei de proprietari si a vecinilor e necesar numai daca ONG-ul care urmeaza sa aiba sediul acolo va desfasura la acea adresa activitati specifice ce schimba natura de locuinta a apartamentului, daca el este cu statut de locuinta in acel moment. Daca se stabileste in contractul de comodat ca nu se vor desfasura activitati de relatii cu publicul sau cu membri, sedinte de organe ale asociatiei si alte asemenea activitati specifice, majoritatea instantelor nu cer si acceptul asociatiei de proprietari si a vecinilor. Insa trebuie verificat ce practica are instanta in cauza si daca nu sunt prevederi exprese in acest sens in statutul asociatiei de proprietari in cauza. Acceptul il poate solicita si obtine oricine, doar ca desigur vecinii si asociatia ar trebui mai intai informate de proprietar / titularul spatiului ca intentioneaza sa incheie un contract de comodat.... Daca acceptul il cere o persoana care locuieste in acel apartament, ar trebui ca asociatia si venicii sa ii dea lui acceptul, insa daca ei insista ca vor sa aiba certitudinea ca proprietarul e de acord cu asa o perspectiva, va trebui sa ii contacteze acesta sau cineva cu procura din partea proprietarului sau titularului cu alt titlu care ii da dreptul sa incheie contract de comodat....
In conditiile in care toti proprietarii blocului, deranjati de anumite probleme create de o societate cu sediul intr-un apartament, sunt de acord ca acesata sa nu mai functioneze in acel apartament ce demersuri se pot face? Se poate ridica autorizatia de functionare la adresa respectiva???
~ final discuție ~