avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Salariu debutant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Salariu debutant

Bună. Sunt profesor de limba română încadrat din 1 septembrie 2009 calificat şi titular din 2011. În 2013 am luat examenul de definitivare în învăţământ. vă rog să îmi spuneţi dacă o să beneficiez de mărirea de salariu despre care se vorbeşte.
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 23:44, 13 Ianuarie 2014
Ordonanta de Urgenta a Guvernului (OUG) nr. 103/2013 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2014, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice

Art. 2
(1) Prin excepţie de la prevederile art. 1, începând cu luna ianuarie 2014, cuantumul brut al salariilor de bază, astfel cum au fost stabilite pentru luna decembrie 2013, se majorează cu până la 10%, fără a depăşi salariul de bază stabilit potrivit prevederilor art. 10 alin. (1) din Legea- cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, pentru următoarele categorii de personal plătit din fonduri publice:
a) personalul didactic din învăţământul preuniversitar prevăzut la anexa nr. II, capitolul I lit. A pct. 5, din Legea- cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, cu o vechime în învăţământ de până la 6 ani;

Beneficiati. Debutantii sunt profesorii fara def, dar ordonanta se refera la conditiile de vechime, nu la grade didactice, cu conditia sa nu depasiti salariul stabilit in grila L.284/2010.
Ultima modificare: Luni, 13 Ianuarie 2014
elena138, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In co nu se da spor ? botezatugabriel34 botezatugabriel34 buna ziua! lucrez in invatamant( vechime 1 an) si luna aceasta am primit mai putin cu 70 de lei pe motivul ca \\"pe perioada concediului de odihna profesorii ... (vezi toată discuția)