avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Depunere autorizatie traducator la tribunal
Discuție deschisă în Traduceri

Depunere autorizatie traducator la tribunal

Buna ziua,
Poate sa depuna alta persoana in numele meu Actele la tribunal, pentru luarea in evidenta, daca are toate actele asupra lui, inclusiv un specimen de semnatura legalizat la notar?
As mai avea o nelamurire: daca urmeaza sa imi schimb domiciliul( tara) trebuie de asemenea depusa in persoana la Tribunal si la MJ solicitarea ?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 12:19, 23 Ianuarie 2014
Legea 178/1997 si regulamentul de aplicare nu prevad procedura de depunere a actelor prin imputernicit. Toate procedurile trebuie sa le faceti personal.
Specimenul de semnatura pe care il dati la Tribunal la momentul inregistrarii este semnatura olografa pe care o aplicati, alaturi de amprenta stampilei, in fata functionarului. Specimenul de care vorbiti nu este cerut sau necesar la inregistrarea la Tribunal.
I. D. Drepturile şi obligaţiile traducătorului şi interpretului autorizat
Drepturi:
1. Potrivit art. 7 din Legea nr. 178/1997, traducătorii şi interpreţii folosiţi de entităţile prevăzute la art. 1 din lege au dreptul la plata unui onorariu, stabilit potrivit tarifelor reglementate prin ordin comun al ministrului justiţiei şi al finanţelor publice.
.....
Obligaţii:
1. Potrivit art. 61 din lege: Interpreţii şi traducătorii autorizaţi sunt obligaţi să solicite, în termen de 60 de zile de la data autorizării, luarea în evidenţă la tribunalul în circumscripţia căruia domiciliază. Precizăm că termenul de 60 de zile reprezintă un termen de recomandare, traducătorii şi interpreţii autorizaţi putând îndeplini această obligaţie şi după expirarea termenului legal. Traducătorii şi interpreţii autorizaţi nu pot desfăşura activităţi de traducere şi interpretare până la îndeplinirea obligaţiei de înregistrare.
2. Conform aceleiaşi prevederi legale, interpreţii şi traducătorii autorizaţi au obligaţia să notifice emitentuluiautorizaţiei (Ministerul Justiţiei), în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă, orice schimbări ale situaţiei lor în urma cărora condiţiile de acordare a autorizaţiei nu mai sunt îndeplinite.
3. De asemenea, în cazul în care interpreţii şi traducătorii îşi schimbă numele, domiciliul, reşedinţa sau numărul de telefon, au obligaţia să aducă la cunoştinţă această situaţie, în termen de 60 de zile de la data modificării, Ministerului Justiţiei şi tribunalului unde sunt luaţi în evidenţă.
Până la data îndeplinirii celor trei obligaţii, interpreţii şi traducătorii nu pot desfăşura activitatea de traducător şi interpret.

[ link extern ]
Discutie pe tema procedurii de inregistrare: www.avocatnet.ro/content/for...
L.C.
Ultima modificare: Joi, 23 Ianuarie 2014
Laura Ciobeica, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizaþia de traducãtor ºi obligaþia de a profesa TARATACRRISS TARATACRRISS FIICA MEA TOCMAI A OBTINUT AUTORIZATIA DE TRADUCATOE DE LA MJ SI NU DORESTE SA PROFESEZE INCA.ESTE OBLIGATA SA-SI DESCHITA PFA IN 60 DE ZILE SAU ACEASTA ... (vezi toată discuția)
Traducãtor autorizat - înregistrare tardivã la tribunal paulapopescu paulapopescu Buna ziua. Sunt traducator autorizat din 2003 si nu sunt inregistrata la niciun tribunal, la data respectiva, dupa cat stiu eu, nu era necesar. Stiti cumva ... (vezi toată discuția)
Ce trebuie sã fac dupã obþinerea autorizaþiei? ContSters218365 ContSters218365 Buna ziua! Am tot citit si m-am tot documentat pe internet, insa nu am resut sa ma lamuresc. Acum 2 saptamani am primit autorizatia de traducator de la MJ si ... (vezi toată discuția)