avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Acces la dosarul fiscal
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Acces la dosarul fiscal

Cum pot avea aces la dosarul fiscal al asociatiei , direct prin internet ? Am drept de semnatura electronica dar mi s-a spus ca trebuie decl 153 dar ptr aceasta trebuie mers din nou la notariat.Multumesc.
Ultima modificare: Duminică, 2 Februarie 2014
georgeiuly, utilizator
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 14:42, 3 Februarie 2014
Este vorba despre Formularul 152. (153 revoca accesul la dosarul fiscal).

Iata cum se procedeaza:
152 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OPANAF 230/2013) Formular. Se utilizează pentru obţinerea dreptului de acces la dosarul fiscal al contribuabilului.
Listaţi, semnaţi şi ştampilaţi cererea pentru utilizarea unui certificat calificat (formularul 152). Privind împuternicirea de la contribuabil: în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezintă documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a accesa dosarul fiscal al contribuabilului. Dacă există calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezintă documentul, în original şi copie, care atestă această calitate (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale). Prezentaţi documentele la orice unitate fiscală (împuternicirea, actul de identitate, formularul 152). Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului acces controlat la dosarul contribuabilului se face de regulă prin e-mail, pe adresa comunicată în formularul 152, în termen de 4-7 zile lucrătoare de la depunerea cererii


Documentul de imputernicire il aveti deja de cand ati cumparat certificatul de semnatura electronica (in cazul in care aveti numai calitatea de titular al semnaturii, nu si de proprietar al certificatului, adica ati fi administratorul, nu presedintele asociatiei).
Daca aveti deja certificat de semnatura electronica trebuie sa puteti intra la dosarul fiscal.
Daca in continuare nu puteti intra, contactati-ma ca sa va ghidez, asa cum au facut-o si altii cu mine.

Va trimit pe email documentul - ghid.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratia 152 sanda65 sanda65 Am vrut sa depun la ANAF sect 2 declaratia (cererea ) 152. Mi s-a raspuns ca trebuie urmata aceiasi procedura ca la depunerea decl 150 (notariat ,...). (vezi toată discuția)
Acces dosar fiscal Lizuca12 Lizuca12 Buna seara, Spuneti-mi va rog am semnatura electronica si am intrat azi la dosar fiscal contribuabil, apoi citind diferite chestii am vazut ceva despre un ... (vezi toată discuția)
Schimbare titular semnatura digitala mary_catalina mary_catalina Buna dimineata, Va rog putin ajutor. In momentul de fata o persoana se ocupa cu semnarea declaratiilor anaf, insa incepand cu aceasta luna in societate se ... (vezi toată discuția)