avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
ai dreptate, sunt cam aiurea :))
emilian stanisor are un mod ciudat de a gandii grilele astea
nu le inteleg deloc
le iau pe rand si iti spun parerea mea.
1. daca stau sa ma gandesc toate variantele ar fi corecte...dar a si c mi se par incomplete iar ca varianta corecta si completa eu zic ca este b.adica toate cele mentionate la varinata b sunt sanctiuni penale
2. aceeasi poveste si la 2...cum ca varinta c ar fi corecta mi se pare putin aiurea, adica excluzi pedepsele , masurile de siguranta si masurile educative din categoria sanctiunilor si incluzi restituirea si despagubirile care nu cred ca pot fi incadrate aici, ci mai degraba sanctiuni ce se dau pe latura civila intr-un proces penal :-??
3. la aseasta intrebare nici macar nu inteleg la ce se refera variantele de raspuns, adica ca pedeapsa are o functie de eliminare definitiva sau temporara. intrebare pe care mi-o pun este : eliminare de unde sau din ce??? de aceea am ales varianta a care mi s-a parut cea mai potrivita intrabarii