avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 415 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Ce pot face daca am executat o lucrare, dar nu sunt ...
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Ce pot face daca am executat o lucrare, dar nu sunt platit desi am incheiat un "CONTRACT CADRU DE CESIUNE A DREPTURILOR DE AUTOR"

Sunt programator (persoana fizica, nu am PF sau firma) si am facut un site pentru o firma.

Am incheiat lucrarile de mai bine de un an deja, dar firma to amana plata, desi de cateva luni am semnat si un "CONTRACT CADRU DE CESIUNE A DREPTURILOR DE AUTOR"

Ce pot face dpdv legal sa ii oblig sa ma plateasca?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Ofelia Teodorescu , Avocat 17:18, 14 Aprilie 2014
Cititi contractul semnat (cel mai bine ar fi sa il aduceti la un avocat sa il analizeze in urma unei consultatii juridice), vedeti care sunt obligatiile partilor. Este important sa vedeti care este data platii din partea cesionarului. Daca este scadenta aceasta data, formulati cerere de chemare in judecata ("obligatia de a face"). In urma hotararii judecatoresti (de admitere), o puteti legaliza si ulterior pune in executare silita.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum recuperez o creanþã teo11mary teo11mary În 2010 am cesionat părţile sociale ale unei firme aflată în faliment. Cesionarul a preluat toate drepturile şi obligaţiile inclusinv descotorosirea de ... (vezi toată discuția)
Credit ipotecar cesionat fara notificare Costin Savescu Costin Savescu Banca a cesionat creditul meu cu ipoteca unei firme de recuperari. De la incheierea contractului de credit eu nu am primit absolut nici o hirtie de la banca. ... (vezi toată discuția)