avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1294 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Taxa examen administrator
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Taxa examen administrator

In lista de plata pe luna aprilie , apare aceasta rublica pe c. p. i. pe care " trebuie " sa o platim fiind inclusa in totalul de plata cat ii revine fiecarui apartament .
Nu am reusit sa aflu despre ce examen este vorba , dar se pune urmatoarea intrebare :
- Este legal cum s a procedat , ca noi proprietarii sa i platim administratorului asa ceva ?
Dumneavoastra care sunteti administratori , solicitati daca ati fi in postura sa dati un examen , chiar de administrator , sa va plateasca proprietarii acest examen ?
Cel mai recent răspuns: eugarizn , utilizator 15:10, 28 Iunie 2014
Asociatia de proprietari, conform reglementarilor legale in vigoare, este o persoana juridica si poate trimite la perfectionare/pregatire profesionala personalul angajat.


Asa cum am spus si mai sus, intrebati presedintele daca administratorul nu doreste sa faca si o facultate la privat (am inteles ca se poarta si este chiar cool sa ai asa ceva). Si oricum daca il timite pe administrator sa faca "pregatirea profesionala", mai este si un curs pentru ingrijitori (femeia de servici).
Ca daca tot sunt boieri proprietarii sa fie pana la capat, nu @s.c. serv ad loc s.r.l?
Va multumesc tuturor pentru raspunsurile date , am contestat printr o petitie adresata presedintelui despre acest caz , astept un raspuns prin posta ca sa ma puna la plata corespondentei cum procedeaza de 2 luni .
Dar cel mai sigur , o sa fie un raspuns de genul : asa a hotarat com . ex .
Am sa va tin la curent cand voi primi raspuns .

Asa cum am promis ca , la primirea raspunsului am sa revin , iata cum suna acesta si citez :
" Conform titlului VI ,Formarea Profesionala , Capitolul I , art . 190 din Codul Muncii :
1) Angajatorii au obligatia de a asigura participarea la programe de formare profesionala pentru toti salariatii , dupa cum urmeaza :
a) cel putin o data la 2 ani , daca au cel putin 21 de salariati
b) cel putin o data la 3 ani , daca au sub 21 salariati
c) Cheltuielile cu participarea la programele de formare profesionala , asigurata in conditiile alin. ( 1 ) se suporta de catre angajatori " am incheiat raspunsul dat de asociatie !
Intrbarea pe care eu o pun si la care astept un raspuns si in special ca pe acest forum sunt multi administratori :
- Asa s a procedat in asociatiile pe care le administrati ? ati participat la acest program de formare profesionala ? ati auzit de acesta ?
-
Revin cu intrebarea :
- Chiar nu a participat nimeni la acest program de formare profesionala ? ati primit prin intermediul asociatiei vreo instiintare pentru participare ? presupun ca participarea nu este nominala ! sau in lunga Dumneavoastra activitate ati auzit de asa ceva ?
Va multumesc si astept un raspuns .
~ Conținut șters la cerere ~

Alte discuții în legătură

Cine plătește atestarea administratorului asociației de proprietari: asociația sau el? Adrijaan Adrijaan Cine plateste atestarea administratorului de la asociația de proprietari, asociatia sau el personal trebuie sa achite ? Administratorul nostru invoca art. ... (vezi toată discuția)
Cheltuielile cursului pentru a obtine certificatul de calificare ... andryzs andryzs Cheltuielile cursului pentru a obtine certificatul de calificare profesională reprezintă actul care dovedește calificarea profesională a persoanelor fizice ... (vezi toată discuția)
Lipsa atestat administrator codan2016 codan2016 va intreb daca este corect, si legal, sa te semnezi la rubrica \"Administrator\" din listele de plata lunare, stiind ca tu nu detii un atestat de administrator ... (vezi toată discuția)