avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 536 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Detasare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Detasare

Buna ziua! Lucrez in DGASPC(protectia copilului), in functia de psiholog(personal contractual) de 7 ani, pot solicita detasarea la o alta directie pentru protectia copilului din tara pe acelasi post? Am solicitat transfer, dar nu se poate pentru ca angajatii din directia respectiva sunt functionari publici.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:55, 21 Iulie 2014
Detasarea nu opereaza la solicitarea salariatului.
Unitatea la care doriti sa va detasati este cea care are initiativa acestui demers.
Buna ziua! Eu locuiesc in Braila si lucrez ca psiholog in cadrul DGASPC, iar sotul meu locuieste in Ploiesti. Avand in vedere acesta situatie am solicitat o detasare la DGASPC Ploiesti care s-a si aprobat. Am inteles ca detasarea este dispusa pe o perioada de un an, cu posibilitatea de prelungire din motive obiective. Aceasta prelungire este de 6 luni si atat sau din 6 in 6 luni? In cazul in care raman insarcinata, se mai aproba aceasta prelungire ?
Multumesc!


Art. 46 C.mun.
(1) Detaşarea poate fi dispusă pe o perioadă de cel mult un an.
(2) În mod excepţional, perioada detaşării poate fi prelungită pentru motive obiective ce impun prezenţa salariatului la angajatorul la care s-a dispus detaşarea, cu acordul ambelor părţi, din 6 în 6 luni
......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, codul muncii prevede ca salariatul sa fie de acord ... Gabitaaa Gabitaaa Buna ziua, codul muncii prevede ca salariatul sa fie de acord cu detasarea? (vezi toată discuția)
Detasare gluten gluten Care este tremenul maxim pentru detasare? Domeniu: sanitar (vezi toată discuția)