Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea speta: am un proces pe rol (pt.recuperarea unei sume de bani) iar acum doua termene de judecata instanta mi-a pus in vedere sa depun certificatul de informare/procesul-verbal eliberat de mediator conform Legii nr.192/2006; m-am conformat si am depus p-v de informare.
La termenul trecut, instanta mi-a pus in vedere, sub sanctiunea inadmisibilitatii cererii, sa fac dovada parcurgerii procedurii de mediere.
Problema mea este: toate actele facute cu ocazia medierii(invitatii la mediere,confirmari de primire etc) sunt la mediator, iar acesta este plecat am inteles din tara.
Intrebare: dovada parcurgerii procedurii de mediere nu ar trebui facuta de catre mediator(pt ca el s-a ocupat de mediere iar inscrisurile sunt in posesia sa).
Ce sfat imi dati?
Multumesc.
Colega e explicat cum stau lucruruile acum, deci dispoziția este încă în vigoare.
Procesul verbal sau certificatul de informare,după caz, trebuie despus de părți, nu de mediator.
Domnule avocat, userul tocmai a spus că i s-au solicitat aceste documente și nu cred că ar trebui să puneți la îndoială cele afirmate, fiind irelevant ce credeți sau nu credeți dvs.
Am rugămintea să interveniți doar dacă aveți un sfat util pentru utilizatori.Mulțumesc.
Nu, nu s-a pus problema de o "intelegere" la mediere intrucat partea adversa nici nu s-a prezentat.
Am luat legatura telefonic cu mediatorul, insa actele(de care-mi spune ca sunt in regula) sunt la biroul sau, unde nu mai este nimeni acum.
Procedura mediere
geogeorge
buna ziua!
va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarele chestiuni:
1. daca cineva face o invitatie la mediere si nu se mai prezinta(il informeaza si pe ... (vezi toată discuția)