avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 116 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Adeverinta pentru sanatate
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Adeverinta pentru sanatate

Buna ziua, daca in perioada martie si iulie 2012 am lucrat pe contract de zilier, fiind elev cu varsta de 19 ani, iar in prezent sunt studenta in continuare, de ce ANAF-ul nu-mi elibereaza adeverinta pentru CASS motivand faptul ca trebuie sa platesc taxa raportata la salariul minin pe economie din 2012 pe un an fiscal intreg, in cazul in care eu dintr-un an nu am lucrat decat 2 luni de zile. Atata timp cat eu am lucrat ca elev 2 luni, de ce sunt obligata sa platesc un an intreg pentru asigurarea de sanatate? Ce sa fac? Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Miercuri, 2 Iulie 2014
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: kres , utilizator 08:59, 3 Iulie 2014
Asta am inteles, eu nu inteleg de ce trebuie sa platesc integral anul. Nu mi se pare normal asa ceva. Daca eu intr-un an castig 50 RON, de unde sa platesc 578 RON?? Nu ar fi normal sa platesc doar pe lunile unde am avut venit? Imi puteti spune va rog ce lege este aceasta? Ce nr. ? Multumesc
@Stefana1293

Asa au fost scrise Legea Sanatatii si Codul Fiscal de catre cei care le-au creat - respectiv sa fii obligat sa platesti la sanatate mai mult decat castigi, retroactiv sau din venituri pe care nu le realizezi (ART. 296^32, Codl Fiscal).

(editat)
Ultima modificare: Joi, 3 Iulie 2014
george-neagu, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum platesc c.a.s.s.cu venituri numai din tranzactiile cu actiuni pe bursa forumistul forumistul Sunt o persoana fara ocupatie si am inceput sa tranzactionez actiuni pe Bursa de Valori Bucuresti. In aceasta luna am facut cateva vanzari de actiuni, in urma ... (vezi toată discuția)