avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 372 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... domeniul de activitate-restaurant
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

domeniul de activitate-restaurant

Spuneti-mi va rog in afara de un inspector de personal o firma cu domeniul de activitate restaurant,de ce persoana mai are nevoie pentru a fi in ordine in cazul unui control?
Cel mai recent răspuns: inspectorSSM , utilizator 20:06, 7 Iulie 2014
Din punct de vedere al protectiei mediului aveti nevoie de un responsabil de mediu. In functie de nr. de locuri pe care le aveti s-ar putea sa aveti nevoie si de autorizatie de mediu ca sa functionati.
dar referitor la salariati ce as avea nevoie......?....legat de igiena...analize....???
Trebuie sa studiati cu atentie Legea ssm nr.319/ 2006 si Normele metodologice de aplicare a acesteia, aprobate prin HG nr. 1425/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art.15 Activitatile de prevenire si protectie in domeniul ssm, HG nr.355/ 2007 cu modificarile si completarile ulterioare, privind supravegherea starii de sanatate a lucraorilor, Legea psi nr. 307/ 2006 si Normele de aplicare ale legii psi, Normele sanitare si Normele sanitar-veterinare pentru referitoare la activitatea de alimentatie publica.
La infiintarea firmei ati dat la Registrul comertului declaratii pe propia raspundere, ca sunt indeplinite conditiile in toate domeniile susmentionate.
Personalul trebuie verificat dpdv medical, instruit si testat, in toate domeniile susmentionate.
Trebuie sa obtineti autorizatie de functionare de la ITM, sanitara de la DSPJ si autorizatie de mediu de la Agentia teritoriala de mediu, autorizatie PSI-SU de la pompieri.
Este de preferat sa apelati, contracost, la firme autorizate sa presteze activitatile susmentionate.
gigipopa a scris:

Trebuie sa obtineti autorizatie de functionare de la ITM,


Nu e necesara autorizatie de la ITM, certificatul constatatator eliberat de biroul unic din cadrul oficiului registrului comerţului reprezinta autorizarea din punct de vedere a securitatii muncii.

"Art. 15. - (1) În vederea eliberării de către biroul unic din cadrul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal a certificatului de înregistrare conţinând codul unic de înregistrare sau, după caz, a certificatului de înscriere de menţiuni, solicitantul are obligaţia să depună, o dată cu cererea de înregistrare şi actele doveditoare, declaraţia-tip pe propria răspundere, semnată de asociaţi sau de administratori, din care să rezulte, după caz, că:
a) persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social sau la sediile secundare, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani;
"b) persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip."
(2) Orice modificare cu privire la cele declarate atrage obligaţia solicitantului de a depune la biroul unic din cadrul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal o nouă declaraţie-tip pe propria răspundere corespunzătoare modificărilor intervenite.
(3) Oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunal înregistrează în registrul comerţului datele din declaraţiile-tip prevăzute la alin. (1) şi (2)."

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizatia ssm marianadavid marianadavid Buna seara, Societatile comerciale cu cod caen restaurante trebuie sa obtin aautorizatia din punct de vedere ssm de la ITM? Ce societati trebuie sa aiba ... (vezi toată discuția)
Autorizatie ssm misu1972 misu1972 Buna ziua, o societate de constructii trebuie sa aiba autorizatie de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatii in munca ? Procedura spune la ... (vezi toată discuția)
Amenajare regie proprie Adriana Laura Adriana Laura Buna ziua, rog daca ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta amenajare in regie proprie, sunt persoana juridica si vreau sa-mi reamenajez biroul cu ... (vezi toată discuția)