avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 583 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abonament (ne)LIMITAT Digi Mobil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abonament (ne)LIMITAT Digi Mobil

Buna ziua. Am contractat in urma cu vreo doua luni abonamentele mele Optim Nelimitat (doua la numar), unul fiind folosit de mine iar altul de mama mea. Abonamentul meu, pana la trecerea spre Optim Nelimitat era unul de valoare inferioara, datand de la inceputul lui ianuarie. Absolut toate facturile au fost platite la termen, fiind deci cu plata la zi.

Luni, 07.07.2014 abonamentele au fost restrictionate, afland ulterior ca sunt in blacklistul lor. Am fost la ei la sediu, am facut sesizari, am sunat la relatii clienti, sesizari si acolo, am fost la departamentul reclamatii, mi s-a spus ca voi fi contactat, insa nici pana acum nu primesc niciun raspuns din partea companiei. Doar tacere. Nici macar cand mi-au pus restrictia nu am fost instiintat printr-un apel sau sms. Tot ce am putut sa aflu de la departamentul lor de reclamatii este ca s-a detectat o utilizare abuziva.
Intr-adevar, de pe unul din numere s-a vorbit foarte mult, in total ~11.000 de minute intr-o luna, de pe ambele abonamente, multe din minute fiind consumate cu rudele din strainatate, caci oferta asa este: "Minute nelimitate nationale si internationale". Eu inteleg ca poate nu le convine ca se vorbeste atat, insa nu era normal sa ma someze, sa imi spuna ceva inainte de a-mi bloca numerele? Este extrem de greu sa fi lasat fara telefon, al naibii de incomod as putea spune. Daca nu sunt in stare sa ofere nelimitat, de ce au lansat oferta sub numele acesta? Nu este reclama mincinoasa?
Ce anume as putea face in situatia asta? Sunt foarte revoltat, vreau fie sa imi deblocheze abonamentele fie sa mi se rezilieze contractul. Despagubiri pot cere? Ei in mod clar nu si-au respectat contractul si au trecut la practici abuzive.
Cel mai recent răspuns: Raoul_mw , utilizator 00:46, 14 Iulie 2014
Si cu ajutorul protectiei ce as putea castiga? Vor putea fi somati macar sa isi indeplineasca obligatiile contractuale pana la sfarsit?
Eu cred ca da, ca nu i-a pus nimeni sa semneze ca oferta e pt "nelimitat".
Scrie undeva ca serviciul trebuie folosit cu buna-credinta, cum nu pot dovedi altceva, va trebui sa isi respecte obligatia.
( 3 ore zilnic de pe fiecare abonament timp de o luna ? e ceva, inseamna ca ati avut multe sa va spuneti)
Din doua abonamente, doar pe unul s-a vorbit 10.000 de minute, de pe celalalt, cel folosit de mine, maxim 1000 si ceva. Mama mea, cum nu are ocupatie, sta toata ziua cu castile in urechi si vorbeste, sta la barfa, ca orice femeie cu prea mult timp liber. Repet, convorbirile au fost strict ale ei, cu anumite cunostinte, cu mama ei care este plecata etc. Deci strict in interes propriu. Daca ei pot dovedi altceva, ii rog politicos sa o faca, cred ca ar lasa cu gura cascata si pe cel mai iscusit avocat. Oricum, la ce juristi au... Nu sunt in stare nici sa faca un contract calumea care sa apere interesele firmei la care sunt angajati. Eu i-as concedia pe loc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furnizorul de telefonie ameninta cu suspendarea serviciului de telefonie si plata dublului taxelor de interconectare SorinRO SorinRO Salut! Am abonament OPTIM NELIMITAT. Pe site-ul furnizorului scrie asa: \"Beneficii: NELIMITAT convorbiri in ORICE retea nationala, fixa sau ... (vezi toată discuția)
Reziliere abuziva contract de telefonie mobila dgeorgescu dgeorgescu Acum 3 luni am incheiat un abonament nelimitat la un operator de telefonie mobila. In contractul incheiat intre mine si ei se specifica faptul ca sunt minute ... (vezi toată discuția)
Abuz telekom romania Catalin_Dutu Catalin_Dutu Buna seara, Am sa va dau copy-paste la plangerea ce vreau sa o depun la Telekom Romania. Dupa ce cititi, accept un sfat/parere asupra acestei spete - si ... (vezi toată discuția)