Am postat un anunt pe un portal online, am trimis coletul doritorului care s-a declarat multumit de produs, insa problema mea se refera strict la oferta "livrare gratuita cu verificare colet" si anume: formularul de comanda existent pe site pe care eu l-am completat in urma intelegerii mele cu cumparatorul si avand in vedere ca nu sunt in aria de acoperire a firmei de curierat a trebuit sa accept plata unei taxe suplimentare de exterior in valoare de 52 de roni, din care( asa este afisat in formular) 11,16 lei reprezentand taxa de ramburs. Am achitat aceasta taxa de 52 roni la trimiterea coletului. Pana aici a fost ok, problema este urmatoarea: pt primirea rambursului firma de curierat mi-a mai cerut o taxa suplimentara de 46 lei desi eu am platit anticipat la livrarea coletului si taxa de ramburs, prevazuta clar in formularul de comanda de pe site. Am sunat la firma de curierat si ei mi-au spus ca aceasta comanda a fost facuta prin site. Am sunat la administatorul site, le-am explicat situatia si mi-au spus ca vor analiza situatia si ma vor contacta telefonic in aceeasi zi. Nu m-au contactat, nu stiu ce am de facut. In cazul in care nu voi fi contactat nici in zilele urmatoare de catre un reprezentant site sau firma de curierat pt primirea rambursului fara ca eu sa mai platesc vreo taxa cf formularului de comanda afisat pe site, va rog sa-mi spuneti ce pasi trebuie sa urmez pt a-mi rezolva problema cf regulamentelor afisate de dumnealor?
Sincer, nu cred in eficacitatea acestui serviciu. Cunosc persoane carora nu li s-au rezolvat problemele reclamate. De aceea am intrebat aici, caut o alta solutie pe care spèram sa o gasesc la dvs.
Insistati la firma. Oricat de putin functionala vi s-ar parea ANPC, pomenirea numelui institutiei este de cele mai multe ori de natura a misca lucrurile cand aveti probleme cu comerciantii. Spuneti-le ca daca nu rezolva problema conform sectiunii Termeni si conditii de pe site veti face reclamatie.