Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, am o firma de intermedieri asigurari si am pus si xerox, am cod caen, casa de marcat, tot ce imi trebuie! Trebuie sa bat in fiecare de in casa de marcat? Trebuie sa am vreun registru? Eu foile pt xerox le folosesc si la printarea chitantelor pt asigurari? Ce trebuie sa fac sa fiu in regula in caz de control
Dati bon pentru serviciul de copiere. Veti scoate la sfarsitul zilei raportul de la casa de marcat si veti inregistra in registrul de casa valoarea la incasari iar la iesiri inregistrati platile cand cumparati hartia pentru copiator/toner cu factura. La factura cu hartia copiator/toner intocmiti nir cand le cumparati. La finalul lunii intocmiti bon de consum cu numarul de topuri de hartie de copiator scoase pe consum in respectiva luna.
Da, dar trebuie sa aveti grija ca acest registru de casa trebuie sa fie la punctul de lucru in cazul unui control. E mai bine sa va arate cum se completeaza si sa-l faceti dumneavoastra, sau contabila vine la sfarsitul zilei pe la punctul de lucru?
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.