avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Santaj folosind drepturile de autor.
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Santaj folosind drepturile de autor.

Buna ziua,
Azi am intampinat o problema la care as dori sa cer sfaturi.
Dupa ce am plecat anul trecut de la fostul meu angajator, am mai luat o lucrare (lucrez ca art director) pe care nu vrea sa mi-o plateasca (cu toate ca exista contract). Ca sa ma oblige sa accept neplata contractului mi-a spus ca m-a dat in judecata, motivul: cand am plecat de la el, dupa 1.5 ani, mi-am luat lucrarile pe care le-am realizat si mi-am facut portofoliu (site) in care le-am prezentat. Mentionez ca am dat la fiecare credit ( unde a fost realizata, adica agentia, cine a mai lucrat la lucrare, etc) mentionand evident si partea mea de munca. El spune ca nu am voie (in contractul de munca, nu e stipulat nimic despre asta) sa folosesc materialele, chiar daca am precizat sursa, etc. Si mi-a dat 1 sapt (santaj) sa ma hotarasc ce fac.
Ideea e ca am plecat destul de certati cand am demisionat si daca nu imi luam acele lucrari e ca si cum ( pentru domeniul meu) as fi dormit 1.5 ani.

Ce ma sfatuiti sa fac, ce e de facut...? Va multumesc.
(portofoliul se afla la www.andreicarcea.com)

later edit: am uitat un lucru esential cred: eu am fost asociat la firma cu 6 parti din 20, pe perioada care acopera lucrarile luate.
Ultima modificare: Marți, 19 Mai 2009
stamper, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gabriel Stelea , Avocat 15:49, 14 Iunie 2009
Deci, pana la urma cum procedez?
Mai intii, va felicit ! Aveti talent ! =D>

Apoi , uitati ce am mai gasit :