avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1785 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
Daca nu e vorba de infractiuni de coruptie se pot rezolva probelemele.
Nu cred ca e vorba de alta disciplina . problema e aceea de care a pomenit dl. avocat , si anume de evaziune fiscala , adica incasati venituri fara sa platiti impozit , asta-i problema statului. Ati avut dvs. ghinion , sunt mii de profesori care dau meditatii...industrial , cu cate 4-5 elevi in aceeasi sedinta , bani multi , insa nu i-a reclamat nimeni...
Exista posibilitatea interpretarii pretinderii de bani in vederea promovarii la disciplina pe care o predau(desi, mentionez ca nu am niciun corigent la nicio clasa)?Daca da ce sanctiuni sunt prevazute?

Exista posibilitatea si cred ca despre asta este vorba, iar infractiunea de care presupun ca sunteti acuzat este luarea de mita.

ART. 289*) c.p.
Luarea de mită
#M3