avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1740 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
Suma este infima pana in 1200 lei. (cat credeti ca pot aduna din cateva sedinte de pregatire facute). Dat fiind acest lucru ce anume mi se poate intampa?
Care luare de mita si care trafic de influenta? Serios, domnule avocat, haideti sa fim rezonabili! Mai trebuie sa si existe un mobil, o cauza, un efect ... chiar asa?
Ce evaziune fiscala? Chiar aveti impresia ca o sedinta de meditatie e cat o consultatie la avocat fara chitanta?!

Domnule Adrian, vedeti intai daca exista sau nu vreo plangere, apoi mergeti la avocat. Luati legatura cu parintii copiilor care v-au spus ca au fost audiati. Clarificati intai cu acestia si apoi va ocupati de avocat.