avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1650 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
Depinde cate plangeri sunt, de ce anume va acuza, punctul meu de vedere vi l-am spus, mai departe, sfatul este sa va agajati aparator.
Nu cred ca va va acuza nimeni de nimic. Din ce scrie in lege, nu se poate extinde interdictia de la o specialitate la alta. Cu toate acestea, e bine sa vedeti cine ce a scris acolo.

Luati legatura cu un avocat si interesati-va, dar nu va panicati, ca nu va vor cere nici sa achitati la fisc bani. Copiii aceia, minori fiind, nu au dat declaratii insotiti de parinti? Vorbiti mai intai cu parintii respectivi. Eu nu cred ca se duceau la Parchet si nu va spuneau dv. nimic.
Referitor la meditatii parchetul poate stabili care este prejudiciul suferit de stat.
De aceea este bine sa fie asistat de avocat si sa analizeze in concret situatia.
Nu cred ca este bine sa se complice daca are de achitat bani...
Va trebui sa achite prejudiciul.