avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1740 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
In primul rand, puteti fi acuzat de maltratarea limbii romane, profesor fiind. :)
In al doilea rand, trebuie sa terminati odata si odata cu practicile astea ilegale de a face bani fara sa platiti dari la stat. Fie si 1 leu. Exista centre specializate, firme, care lucreaza legal si platesc bani la stat, dar care nu pot supravietui din cauza "capusharii" profesorasilor si invatatorilor. Orice leu nedeclarat, e ilegal. Ati platit chirie scolii pentru activitatea depusa? Aveti aprobarea conducerii pentru desfasurarea acestei activitati? Aveti contracte incheiate cu parintii? Aveti chitanta eliberata pentru banii incasati? Ati declarat veniturile?
E timpul sa fie abolite aceste practici paguboase, iar profesorii sa inteleaga ca nu mai merge cu furturile astea.
Imi pare rau, dar asta e realitatea.