avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1740 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
Daca se asculta telefonul si s-a depistat si o posibila evaziune fiscala se fac cercetari din oficiu putandu-se sesiza din oficiu.
Pentru evaziune fiscala nu trebuie plangere penala prealabila.
Se poate discuta foarte mult dar trebui stiut ceea ce este in concret asa cum am aratat anterior...si pentru a afla trebuie sa mearga la parchet ca sa vada despre ce este vorba in concret...
Ca sa-i asculte telefonul, trebuie sa existe incuviintare. Nu cred ca e evaziunea cercetata aici. Sincer, cred ca e o disputa undeva si o dorinta de a face rau.
Eu v-am spus ca putem discuta mult...
Se putea asculta telefonul pentru alte combinatii si sa nu fie direct vizat userul nostru initial.nNu se asculta pentru evaziune fiscala.

Daca era vorba de coruptie, coruptia presupune mai multe persoane implicate...