elvirabt a scris:
trebuie sa terminati odata si odata cu practicile astea ilegale de a face bani fara sa platiti dari la stat. Fie si 1 leu. Exista centre specializate, firme, care lucreaza legal si platesc bani la stat, dar care nu pot supravietui din cauza "capusharii" profesorasilor si invatatorilor. Orice leu nedeclarat, e ilegal. Aveti contracte incheiate cu parintii? Aveti chitanta eliberata pentru banii incasati? Ati declarat veniturile?
E timpul sa fie abolite aceste practici paguboase, iar profesorii sa inteleaga ca nu mai merge cu furturile astea.
Invatatori si profesori practica meditatii ilegale in scoli, in detrimetrul platitorilor de taxe, si pleaca cu mii de lei lunar in buzunar. STOP!!!!!!!
@ elvirabt Cred ca glumiti cu centrele si firmele despre care vorbiti.. Sunt profesori mult mai buni care dau meditatii (acasa sau la scoala) fata de ceilalti. Una e sa lucrezi cu 1-2 elevi in 1-2 ore, alta e sa ai peste 10 elevi in acest interval de timp.
Daca profesorul de la clasa nu e capabil sa-si faca treaba pentru care e platit lunar, atunci de ce nu poate s-o faca altul, care, pe deasupra, si vrea sa-i ajute pe elevi? Chiar daca nu cere, dar accepta bani. Nimic nu e gratis in ziua de azi!
Personal, am ales sa fac meditatii la matematica, acum cativa ani, ca pregatire pentru Bac, cu un profesor din afara clasei/liceului, pentru simplul fapt ca cel de la clasa (profesor cu renume) trecea repede prin materie si a doua oara nu explica. Plus ca avea la meditatii un sfert din colegii mei de clasa, care luau numai note de 5, 6 si 7, platind aproape dublu fata de cat dadeam eu. Asa ca am ales un profesor de la un liceu mai slab, dar foarte bine pregatit, care s-a dovedit a fi cea mai buna alegere, pentru ca am luat numai 9 si 10 (fara exagerare) inclusiv la teze. Evident, profesorul si-a dat seama ca "cineva ma ajuta", asa cum mi-a spus-o de fata cu toti colegii, dar nu i-am spus nimic, desi erau cateva de spus..