Nu-l ridicati, incercati sa negociati cu ei dupa ce verificati certificatul de garantie si functionalitatea laptopului. Aratati-le neregulile (ceritficat necompletat etc., tot ce ati scris mai sus) si spuneti-le ca ii reclamati din nou.
Nu asteptati raspunsul pentru ca situatia s-a modificat.
Daca nu aveti numar de inregistrare pentru prima reclamatie scrieti ca referinta macar data la care ati depus-o ca sa le coreleze mai usor. Ceva de genul ''Referitor la reclamatia pe care am facut-o in data de ... firmei X revin cu urmatoarele completari: [...]'' Trebuie neaparat sa faceti legatura intre cele doua reclamatii ca sa nu fie repartizata spre solutionare altui comisar. Poate aveti o copie, asa e bine sa se faca reclamatiile: in dublu exemplar din care omul sa isi pastreze unul si sa fie expediate cu confirmare de primire.
Completare
Avem un ghid de intocmire a unei reclamatii aici, poate va este de folos:
www.avocatnet.ro/content/for...