avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit Plata CAS in baza contract inchiriere locuinta
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

Plata CAS in baza contract inchiriere locuinta

Buna seara!
Va rog sa ma lamuriti daca se poate cu un aspect: Sunt co-proprietar impreuna cu tatal meu al unui apartament pe care dorim sa il inchiriem.Tata este angajat cu toate formele legale iar eu sunt student militar(pentru servicii de sanatate apartin de CASOPSNAJ, iar tata de CASMB).Daca incheiem contract de inchiriere cu chiriasul, va trebui ca pe langa 16% impozit sa achitam si contributia la CAS?Eu va trebui sa achit separat la CASOPSNAJ? Care este cuantumul contributiei?
Cel mai recent răspuns: lucianrosca , utilizator 09:34, 8 Octombrie 2014
da, platiti la anaf 5.5% sanatatea. Baza de calcul e 75% din chiria efectiva (atat la impozit cat si la sanatate).
lucianrosca a scris:

da, platiti la anaf 5.5% sanatatea. Baza de calcul e 75% din chiria efectiva (atat la impozit cat si la sanatate).

adica 5,5 procente din 75% * chirie?va trebui sa platim ambii co proprietari ?
1. da
2. da (fiecare la jumatate din chirie)
c.a.s. se plateste din intreaga suma(nu din 75%);si trebuie mentionat ca se plateste minim 50 ron pe luna.verificati pe site-ul lor si veti vedea ca am dreptate(deci,chiar daca dvs primiti chirie de 400 ron veti plati ca pt salarul minim pe aconomie)X-(
ART. 296^22 Baza de calcul