avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Disponibilizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Disponibilizare

va salut ,va prezint o situatie si va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez .
- am fost instiintat de catre comp la care lucrez ca nu mai au nevoie de mine si ca ar fi bine si frumos sa ne despartim pe cale amiabila -demisie sau acordul partilor .mentionez ca am o vechime de 3 ani si o functie bunicica .
-bineinteles ca am refuzat in ami da demisia sau a fi de acord cu /acordul partilor,si le-am cerut sama bage in somaj sau lichidare la zi plus salarii compensatorii ,dar pina acum nu am primit nici un raspuns .
-in ce conditii pot primii lichidarea la zi plus salarii compensatorii ? ,in acest caz mai pot intra in somaj ?
-ce ma sfatuiti in aceasta situatie ?
multumesc marius
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:33, 8 Octombrie 2014
Salarii compensatorii nu puteti primi decat in cazul in care acestea sunt prevazute in c.i.m. sau contractul colectiv de munca.

Demisia si acordul partilor nu va acorda dreptul la somaj.

Daca nu mai au nevoie de serviciile dvs. atunci relatiile de munca pot sa inceteze c.i.m. la initiativa angajatorului si apoi puteti beneficia de somaj.

Exista si varianta somaj cu salarii compensarii dar aceasta era valabila in cazul disponibilizarilor colective.
revin cu informatia ca nu sint singurul disponibilizat ,mai sint si alti colegi,ptr salarii compensatorii exista un nr limitat de disponibilizati ? c.i.m nu este unul si acelasi peste tot ,adica daca ma duc la itm si vreau un c.i.m sa-l citesc ,nu este acelasi ca al meu de la firma ,ma gindesc ca este acelasi formular peste tot ,ce credeti ?
Ultima modificare: Marți, 7 Octombrie 2014
vasilescumarius, utilizator